Leksand sommarland

Var som sagt i Leksand sommarland idag med Olle min bror, mamma, Olles flickvän Marthina, Marthinas syster och min kompis Clara, Claras mamma och mammas kompis Sabina. (Alltså sex pers ehe)
Hahah underbart var det, tur bara att man bor ett par mil därifrån eftersom nog de flesta (okej, alla) gav en blick till morsorna när dom kom glidandes i rutchkanorna med sina små baddräkter och mammamagar skrikande som, ja så som morsor gör.

Haha Mamma...
Älskar min röst när jag ropar på Olle förresten. haha dör


Min kamera ballade förresten ur helt totalt när det skulle till att fotas, den hade hakat upp sig på filminställningen så några filmer fick jag i alla fall..

Kommentarer
Postat av: ELISE

tack så mkt :)

2010-06-24 @ 23:23:49
URL: http://ellzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0