Hemma!

Min dag:
Kom ju fram till Stockhom igår runt 13:00
Först drog vi till Drottninggatan där Erik köpte en tröja och jag kalsonger (ÄLSKAAA!) och ett halsband.
Sen vidare till plattan och hängde där ett tag, åt på Mcdonalds, kolla Gallerian.
Bilder på alla mina inköp kommer sen!

Erik den envisa ungen gick runt och letade efter någon jävla WESCaffär också. Jag var inte ens intresserad av den affären så jag blev sur och vi delade på oss (hehe..)
Själv kollade jag desperat efter en tobaksaffär, men ingen av dom jag hitta hade tobak till vattenpipor :(
Senare på kvällen åt vi kinamat och hyrde två filmer. The hills run red & The funhouse. Hahaha, 80-tal..

Nästa Stockholmstripp blir senare i Augusti med fler folk..
Pusss

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hoppas ni har fint väder :)

2010-07-31 @ 15:45:19
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0