Jag har ett blåmärke på örat?

Kom nästan alldeles nyss hem från Erik, vi var ett gäng igår som sov i hans husvagn.
Det började med att jag och Jenny gick dit efter att ha vart i stan med Elina, hemma hos dom var det middag och jag satt och garvade och skämde ut mig som fan.
Sen gick i alla fall jag, Erik & Elin för att möta upp Simon, vi satt i husvagnen och pratade osv. Skit kul!
Runt 11 tiden kom Crille, Jesper och Fredda dit. Man kan säga att natten var ganska ofräsch, rörig och högljudd. I husvagnen är det mörkt också, så man såg inte alltid vad som hände. Jag, Elin, Erik, Simon och Crille vaknade i alla fall i världens bombnedslag och Jesper och Fredda var borta.

stekig bild från September -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0