Bloons tower defense 3

Det har regnat nästan hela dagen här idag. Blä, eller? Blir väl tvungen att tänka positivt, bättre än snö iaf!
Kom nyss hem från skolan och gjorde mig ett par feta mackor, satte mig vid med en filt här framför datorn och ska snart spela det roligaste spelet i världshistorien.
Och om jag skulle tröttna finns det alltid flera filmer att se + två paket mjölk FRÅN AFFÄREN! Hahah, ja, jag är faktist väldigt glad över att vi för en gångs skull har köpt mjölk från affären.
Det är nämligen så att vi bor granne med en bonde (en väldigt snäll och bra bonde) och mina föräldrar & min bror har fått för sig att mjölk direkt från bondgården är mycket godare.. Så ja, vi får (köper) mjölk i en plåtkanna/kruka precis som på gamla tiden. Kanske låter underbart men ICKE. Det är så jäkla äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0