mysdag

Idag tog Erik och jag en sväng till Aborreberget och gjorde en brasa.
Det var grümt bortsett från att jag har ont i huvudet och luktar rök nu..

Aborreberget är en glänta (haha :D) med Ramsjön på ena sidan och skogen på andra.
Det är så himla underbart att vara där (särskilt nu när jag vill ha sommar!) eftersom man får vara ifred, inga hus runt omkring eller sånt, inga idioter som stör, man kan vara sig själv och göra det man gillar :) typ springa naken runt brasan eller pissa i sjön..
Jag kan redan nu avslöja att där kommer en hel del tid spenderas i sommar!


Sexig tändare :)

Sjösidan..

Skogsidan :>
HAHA! Chrille bärde hit i fredags? :P

<3

DÖ..
...SA...
..JAG!
(jävligt sur Erik dialekt..)

Kommentarer
Postat av: Marthina

Det är förfan du som tar mina tröjor :0! JAg lägger upp dom på min blogg sen köper du dom. Du vill bara vara som migggg

2010-05-09 @ 16:18:54
URL: http://meramarthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0