Länka

Nu var det ungefär 15 minuter sen jag kom hem från Erik.
Kvällen igår var über bra.
Den spenderades med massor av annat underbart folk, senare gick Erik och jag hem till honom och såg på the Univited, jag höll mig vaken med power king medans Erik somna efter 20 minuter. (haha.)
På morgonen vaknade Erik o var sur för att han inte hann se hela filmen, så det var bara för mig att gå på en repris. Men det gjorde inte så mycket för filmen var riktigt bra, inte för att man förstår precis varför den var så bra tills man kommer till slutet, men efteråt vill man se den igen :)
I övrigt har vi fått stopp i avloppet här hemma, trevligt och underbart. Hoppas det håller i sig länge.
Nu ska jag spela swords and sandals och lyssna på black eyed peas :> i kväll vet jag inte riktigt vad som händer, men som sagt i tidigare inlägg vill jag göra någonting kul idag igen.
Puss eller nåt c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0