Inte min dag.

I morse när jag vaknade var dett vitt ute, och det snöade som in i **
Påväg till skolan märker jag att jag har ett stort hål i väskan (idrottsväskan dessutom) så till bussen, skolan, idrotten, tillbaka från bussen, skolan, idrotten har jag fått gå och hålla för hålet med händerna. Ytterst jobbigt.
På NOlektionen målade ja kameralinsen till mobilen blå, det var också ett minus (visst, det var mitt eget fel men jag bara råka)
Jocke lurade mig på pengar så jag drog han i håret, då fick jag stryk.
För att belöna mig själv för att ha överlevt denna dag gjorde jag glass/sorbet/smoothie till mig själv, då fick jag brainfreeze 3 gånger. Det var ren tortyr att äta upp den.
Och när vi väl är inne på dåliga ting, kom jag på att jag glömt min fina målning hos Tåis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0