the sims 2

Idag var jag o Fanny hem till Emelie och garvade ihjäl oss.
Gamla skolkataloger är grejer alltså, och våran humor också för den delen :)
I morgon blir det troligen lan (ja, vi är jävla töntar) med Clara, hennes pojkvän Johan, Olle Lundell, Gaston och kanske någon mer.
Grabbarna håller till den gamla traditionen och spelar world of warcraft, medans Clara och jag spelar the sims ;)
Riktiga wannabe's 'r vad vi är, vet inte ens om man kan kalla det för lan. Men jaja, det jag försökte komma fram till var att det blir nog inte så mycket update i morgon, eller så blir det mer än vanligt.
Ni vet ju vad lan gör av en ;)
fin och suddig bild på Emelie och mig för ca 2 veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0