home alone

Som jag trodde blidde det ingenting i kväll. Synd, för det hade jag vart riktigt pepp på.
Nåonting annat som är desto bättre är att vi inte har stopp i avloppet längre haha^^ så jag kanske ska ta mig ett bad lite senare, eller så fortsätter kvällen framför datorn.
Jag somnade lite i soffan i dag förresten :$ riktigt skönt egentligen, med tanke på att jag gick upp så tidigt i morse, eftersom Erik skulle i väg till stallet. Jag sov riktigt länge i alla fall, så nu orkar jag vara uppe länge i kväll ;) ensam...
Men men, får hitta kontakter på internet, och så kan jag ju blogga så klart :)
Nu ska jag nog fortsätta lyssna musik och vara sugen på att dansa.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin kusin :)

2010-02-07 @ 15:38:12
URL: http://kristinalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0