vilken jävvla loodis

Tänkte ta en sånhär helgupdate för att kolla läget lite med er (ja, det där var en fråga, hur är läget?) och försäkra er om att jag inte är död, även fast det nästan känns så.
Ibland kommer jag och tänka på att jag verkligen tycker om mitt liv, precis som det är. Jag trivs med att vara ofräsch och hänga bland killar och vara som dom (som igår dåå ehe ehe), jag tycker inte om att vara hemma längre heller. Jag vill alltid ha folk om kring mig hela tiden vilket börjar bli så nu. MEN. nu ska jag hålla käften. För det var inte det här jag tänkte skriva om utan: Alla jävla tidningsrepliker som "dödsmolnet är över oss" och "tack vare detta blir sommaren kallare" meh.. hallå?
  1. "Dödsmolnet är över oss". Nej. Det är aska från ett vulkanutbrott i Island, det ända som kommer hända/har hänt nu är att man får inte åka flygplan. Vi här nere på jorden kommer att klara oss fin fint. Den enda dödsrisken är om man har svår astma, rematism eller andra svåra sjukdomar som gör att kroppen blir sämre OCH är över 100 år. Det som kan hända oss andra är att askan sjunker ner med hjälp av regn eller så, det som kan hända då är att det svider lite i ögonen eller i näsan när vi andas. Inget mer.
  2. "Tack vare detta blir sommaren kallare" Pfft, troligen är det så att någon forskare som sagt typ: Pga detta kan sommaren bli kallare och bla bla bla. Alltså kan. Det där vet jag egentligen inget om så jag ska nog inte säga nåt, men jag skulle i alla fall gissa på att sommaren blir 2-3 grader kallare eller mindre. No big deal.

Så tidningsbolaget, forskare & alla som har något med det där att göra, GO FUCK YOUR SELF!

Kommentarer
Postat av: eerica♥

håller me ;o

helt sjuuukt ju!

och min kompis skulle åka te thailand,

men jag kolla upp så dom kunde åka te sist :')

2010-04-26 @ 20:20:44
URL: http://eriicaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0