Yes, jag lever, faktist..

Ledsen för dålig uppdatering, men har varit på gåvan tills nu.
Gårdagen var lyckad, massa folk blev det, och fint väder. Hüber najs!
Kvällen började med att jag satt hemma hos Erik med Elin och Jackie och snackade osv,
kvällen slutade med
att Jackie och jag låg på marken med en filt och frös ihjäl medans Chrille försökte få fart på elden och alla hade gått.
Kvällen gick över till natt och jag vaknade i Eriks säng och trodde att jag inte hade några trosor på mig, men som tur var hade jag det.
Uteslöt dessvärre att ta med mig kameran eftersom det är den enda jag har och jag inte vill försöra den. Men men, bättre tider kommer! Bokstavligen, för för tillfället är jag så hungrig att jag nästan dör.

Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

Sitter och svarar på kommentarer och chattar på msn :D<3

2010-05-16 @ 20:45:40
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0