minusplusminus!

Kom nyss hem från skolan, affären, utvecklinssamtal..
Nejmen det gick faktist bättre än förväntat! De ända ämnena jag inte hade vart så bra på var franska o engelska.. Och em jag har ju så underbara föräldrar så att om jag för bättre betyg i franska åker mamma o ja till Paris, samma sak med engelskan fast med pappa och till England!
Så ja, no problem for me!
Ända negativa saken vi (jag..) tog upp var att personalen i caféterian är ena riktiga rassej*vlar!
Var jag en blatte skulle jag seriöst få utbrott (mer än nu..) när dom håller på som dom gör, te.x får man inte prata eller sjunga på Kurdiska utan att andra kan känna sig kränkta? Öhm va..?
Det var bara en liten sak utav mycket, till och med busschauffören är emot dom..?
Och nu ska dom tydligen stänga caféterian som straff mot oss för att dom har varit dåliga?
Okej, vi satte upp lappar där det stod att dom var rasister osv. Men vad är det jämfört med dom?
Jaja, slut snackat om det dåliga!

Ikv blir det till att hänga med massa underbara pers :*
Innan det ska jag bara tvätta, städa råttburen och sådant tråkigt. Blä

Kommentarer
Postat av: michelle

svar: Åh vad mysigt! Nästan så att jag blir lite avis på dig.. Jo det blir jag nog, fast jag är ju glad för din skull också ;)

2010-05-07 @ 16:35:27
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

sv: tack :)

2010-05-07 @ 16:40:04
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0