Indie

Idag åker pappa till Indien, ensam, i tre veckor!
Jag blir avundsjuk till 100%
Jag vill också ha sol och värme!
Men hur han ska leva 3 veckor helt ensam med bara massa indier runt om kring sig förstår jag inte..
Desto roligare blir det väl för honom att komma hem sen.

Visste ni förresten att jag + min familj var i Indien i 6 veckor för nästan exakt 12 år sedan? Alltså var jag bara ett och ett halft år, men ändå.
Mamma har ju en ledsjukdom som kallas för rematism, så vi åkte till Indien för att hon skulle få bättre botemedel och behandlingar :)
Själv kommer jag inte ihåg så mycket från den resan, men vi har massa foton som jag kollar igenom då och då.
Jag skulle gärna visat dom för er, men dom finns bara i ett stort fotoalbum nere i hyllan, som jag faktist skulle kunna ta kort på, om det inte vore så att pappa packat ner min kamera till sin resa.

Jag gick faktist med på det igår, med tanke på att nu kommer jag få använda mammas! Liite bättre, liite dyrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0