I♥M

Vaknade för en stund sedan, gick verkligen inte att sova även fast jag ville. Jävla flugor.

Åt frukost, städade i köket. Nu ska jag belöna mig själv med att spela supermario, älskar det helt seriöst. Har spelat det ända sen jag var yttepytte.
Haha för någon sommar sedan satt jag hemma hos min granne och spelade Super Mario bros på hans nintendo ds hela dagen, sket i att jag skulle hem och att det kom gäster osv.
Har också lanat ("lanat") Mario en hel helg med mig själv. Fyfan vad jag älskar dig Mario

Klicka på bilden för att komma till Mario på facebook

Kommentarer
Postat av: Filippa

Mario <3



Svar: Tack så mycket!

2010-07-27 @ 23:23:24
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0