stop it

Efter skolan gick jag iväg till stallet och träffade Erik där.
Runt fyra tiden åkte vi hem till honom och han och hans syster gjorde vofflor till mig medns jag satt uppe och lyssnade på musik... Värsta lyxen ju ;)
Men jag som trodde att dom var där nere och gjorde vofflor till sig själva, jag märkte knappt ens att dom gick ner.. Jaja, det var ju gott så :)
I morgon ska jag rida som vanligt och på onsdag blir det streetdance igen.. NEJ. Jag vill inte... För det första blir jag jätte trött och hungrig på onsdagar för skoldagarna är så jobbiga då med korta raster och mycket lektioner, och så känns det jobbigt att göra 2 olika aktiviteter som tar upp hela dan, två dagar på rad (hinner ju inte träffa kompisarna!) + att det blir desto mindre bloggande för min del :o :/
Funderar faktist på att sluta.. Jag som precis börjat heheh..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej Klara, sluta inte med streetdansen! Ge det några gånger till, du kan ju ha med dej lite mellanmål!:-) (det har jag när jag har fotbollsträningar tätt inpå skolan). Och btw, jag fyllde den 12e januari ;) men kristin fyller i slutet av februari, så det var nog det du tänkte på:) PUSS

2010-02-08 @ 22:02:18
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0