messenger

Har suttit ett tag här framför MSN och chattat med min kusin Jossefin i någon timme.
Hon har tyvärr flyttat till Halmstad så vi ses inte så ofta, vilket innebar att vi hade en del att snacka om ;)
Det var i alla fall hur trevligt som helst och jag känner att jag börjar sakna henne nu!
Men efter ett tag hakade någons dator upp sig så vi kunde inte skriva till varandra längre, vilket var synd, för det var ju så mycket kvar att ta upp..
Well, well, better times comes ;)
http://finejoss.blogg.se

I övrigt börjar jag bli ganska trött, men jag vill inte sova. Är fortfarande pepp på att göra något, haha!
I morgon kanske det blir skidbacken med fader eller bara sova, för snart är det ju skola igen. S-H-I-T vad det gick fort, tycker att helgerna borde vara lite längre..
Bild på Jossefine och Anders, min farbror.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hihi, vi får pratas vid mer snart igen! Jag vill ju höra (och se!) alla detaljer;O pusssss

2010-02-07 @ 10:39:41
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0