i väntan på sängen

Kom nyss ut från badrummet fräsch och väldoftande ;)
Behövde nånting riktigt uppiggande efter den där joggingrundan..
Hällde ner ett badskum som jag fick i julklapp i badkaret, tropiska frukter luktade det i hela badrummet efteråt, mums!
Schampot jag använde var också en julklapp, det doftade kokos ;) sen på med lite hårförpackning och upp ur badkaret igen.
Ja det är ju trots allt skola i morgon :) och gud vad jag hakar upp mig på det där med skolan, nåja, så farligt kan det ju inte vara. Dagen går väl rätt fort, och så är det ju bara 2 veckor kvar till sportlovet :)
Råttorna hade rymt igen också, måste fixa den där öppningen snart!
Får väl använda lite ståltråd eller kanske silvertejp ;) haha!
Gammal bild från när jag hade långt hår, saknar det inte alls!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken mysig lyx! Älskar goda badskum , schampon osv :D Hoppas skoldagen gick fort och smärtfritt ;) Pusss!

2010-02-08 @ 13:56:51
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0