+!

Onsdag - tvätta, åka till Vallentuna med cirka 7 bussen.


Torsdag - Leka hos Claras pappa, och på kvällen blir det troligen bio.


Fredag - Åka till Stockholm med Clara, där vi senare möter hennes storasyster Marthina, (som också är min storebrorsas flickvän) mamma, pappa och storebrorsan Olle för att gå på improvisationopera.


Lördag - Clara åker hem. På kvällen åker jag och träffar en person och jag känner på mig att jag kommer känna mig typ så glad som på bilden.


Söndag - Jag åker hem från den mystiske personen och laddar inför skolan. (suck)


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Haha yeah :) Allt bra ?

2010-02-24 @ 00:40:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0