bullis<3

Underbara fina sötsak!
Genom de åren jag känt dig så har du alltid varit den som funnits där, inte sagt vidare mina privat saker eller gått bakom ryggen på mig.
Vi har umgåtts med jämna mellanrum, inte alltid vart dom enda för varandra, men det gör inte så mycket, för det är nu jag känner att jag verkligen älskar dig, det är nu jag vill spendera hela min tid med dig, det är nu du har blivit allt!
Och att du ska flytta långt här ifrån i sommar gör mig verkligen ledsen, vad kommer hända då?
Tanken om höstterminen skrämmer mig otroligt mycket. Så lång tid utan dig. Det existerar inte i mitt huvud.
Du är den som tar mig precis för den jag är.
Och jag vill vara tydlig med det här, vill att du ska läsa det här.
Jag är verkligen inte den som brukar fjäska för folk, men jag älskar faktist dig riktigt jävla mycket.
bilder på Clara från i somras när vi hade picnic vid Tenabadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0