yessesses

Okej, såhär gör vi: Hinner inte med en perfektsuperbranyauppdateringarvarjedag-blogg, : Jag tänker visst det fortsätta blogga, men inte lika ofta. Skriver bara det värdaste.
Kom förresten på att jag bloggat så mycket på senaste tiden (okej, inte skit mycket, men det blir mycket för mig eftersom jag har så mycket annat att göra) att jag inte hunnit lägga upp alla bilder, eller i värsta fall, inte hunnit fota alls! Men det blir det ändring på. Lovar.
Men då också, som sagt, liite mindre uppdateringar. Ungefär ett om dagen blir det.. Intresting fact yao!


Nu, över till vad jag gjort det senaste dagarna. Måndag-Tisdag: Elin, erik och Jackie sov i min så kallade studio. Underbart!
Tisdag-Onsdag åkte iväg på en liten tripp med pappa och Olle.
Torsdag (alltså idag hehehehehehehhe) var med Erik och Elin en liten stund, och nuu drar jag till Erik igen! (Elin och Jackie har dragit till fjällen för den som undrar, :( )

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Så bra:) Hoppas du får en bra kväll ikväll!

2010-08-06 @ 21:30:13
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: kitty

Hejsan!

Jag har en ny blogg som du gärna får kolla in! KittysCloset.blogg.se och det skulle betyda mycket om du skulle vilja besöka den!

Puss!



Om du inte gillar sådana här kommentarer så är det bara att ta bort den, men just du är utvald! Alla som någonsin kommenterat på min förra blogg skickas detta meddelande till nämligen :)

2010-08-07 @ 17:32:32
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0