Husbonden har återvänt

Pappa har kommit hem. Och jag har fått skit coola presenter! Inte diamanter precis men jag är sån att bara äga någonting från en helt annan värdsdel med helt annan kultur är ashäftigt!










PH 1:
Värsta coola parfymen som är gjord på endast oljor av värsta coola mannen

PH 2: Värsta tröjan som blir perfa att ha på sig i morgon!

PH 3: Underbara örhängen som blir perfa till tröjan :>

PH 4 & 5: En skitsnygg bok som jag tänker klistra in bilder och sånt i, typ dagbok vs scrapbook. Prexis vad man letat efter i typ.. 2 veckor!

Alltså.. Först trodde jag att parfymen var det enda jag skulle få, och kände mig as glad över det. Men sen kom bara nästa och nästa.. Alltså fattar ni vad awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0