Fettma

Igårkväll kom Martina hit, vi gick och träffade Erik och Amanda.
Vi var ute och skrattade + frös, därför gick vi in till Erik och alla hans katter (ehe) och så dröjde det inte länge tills Chrille kom.
Vid tolvtiden åkte Amanda och Martina hem så jag & pojkarna gick ut till Eriks husvagn.
Där var Robert, Amina, Elin & Miranda.
Vi satt där inne och dog lite tills Robert & Chrille skulle dra sig hemmåt.
En del låg och halvsov och någon satt och mumlade eller kanske smsade. Erik blev allra torrast och tog en filt och gick och la sig i andra sängen, (förstår inte hur han kan dissa att ligga och svettas med 4 fräscha tjejer?)
Natten ledde till att sitta och kolla gamla muminavsnitt på youtube i bärbara tills alla sakta somnade, morran huh.

I morse vaknade jag i en kvav husvagn som var överhettad och full av lik. Alltså, det är någonting med husvagnar..
Jag låg och försökte somna om (vilket jag inte lyckades särskilt bra med) tills Amina och Miranda äntligen vaknade av samma anledning som jag. Dom öppnade fönstren och började ta på sig ytterkläderna så att dom skulle hinna med halv 11 bussen. Dom stack och Elin började vakna till liv.
Hon var jättefin bortsett sitt teletabbiehår. Vi gick in och såg Erik i köket.
Han hade visst bangat under natten och gått in, husvagnar är fan för jävliga. Antingen för varma, eller för kalla.

Vid 4-tiden stack jag hem och käkade pizza. För tillfället sitter jag och lyssnar på väldigt bra musik och snart ska jag ner och kolla på mupparna :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0